Followers

Tuesday, April 12, 2011

GA : LET'S GO GREEN. SAVE THE EARTH!

assalamualaikum dan salam sejahtera...

jom join

GA : LET'S GO GREEN. SAVE THE EARTH!

nak join klik banner


bagaimana cara nak selamatkan bumi supaya kekal hijau???

sekiranya hanya mulut sahaja yang menyebut dan menyuruh supaya menyelamatkan bumi, semua tu tak ada maknanya. tetapi kita mesti melakukannya.
aku nak selamatkan bumi supaya kekal hijau dengan menanam banya kaktus.

mesti ada yang tertanya2 kenapa pulak nak tanam kaktus???

sebab aku suka kaktus la aku nak tanam, kaktus kan banyak yang berwarna hijau...
kat umah aku pun byk kaktus...
lepas tu baru tanam pokok lain spt pokok cili, terung, pisang, limau nipis etc...

knp pulak nk tanam pokok cili, terung, pisang, limau nipis pulak???

sebab tanam pokok2 tu bila berbuah bleh makan, kan aku ni suka pedas, so ambil cili tu aje la xpyh beli, jimat duit...
secara tak langsung memperbanyakkan bilangan tumbuhan hijau di bumi n dapat menyelamatkan bumi supaya kekal hijau...tak gitu kawan2...

5 comments:

erinn kechiik said...

thx dah tag

eka said...

tq,,..huhu

aNNa maRdHiaH said...

brutal nyer jwpn. ziarah anna ea .

iemah said...

ye ke??? hehehe....tq sudi ziarah sini...nnti sy ziarah blog awak pulak..

syuwai said...

thanks join dear ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...