Followers

Saturday, April 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !


assalamualaikum dan salam sejahtera...



bosan-bosan skrg ni, rasa nak join la pulak segmen...

segmen ni diberi tajuk

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

oleh abg BEN ASHAARI

jom join kawan2, klik aje banner kat atas tu...

ni dia soalannya...

agak mencabar di situ (xla mencabar sgt pun)...


Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog dan Siapakah sumber inspirasi anda ?

Siapakah yang mempengaruhi saya utk buat blog ni...agak2 siapa ek? sebenarnya orang yang sangat2 mempengaruhi saya untuk buat blog ni ialah blogger2 yang ada di seluruh dunia ni la.

nak tahu apa sebabnya? Sebabnya, mudah saja. Dulu2 masa saya muda2, saya xada blog, jadi saya ni suka terjah blog blogger2 ni sambil baca entry2 yang menarik sehinggalah sampai satu peringkat saya terfikir kenapala aku tak buat blog sendiri, asyik baca blog orang je. dapat juga aku berkongsi ilmu (yg terlintas dlm fikiran saya la masa tu). So, saya pun mula la menulis blog masa bulan november 2009.
Lepas tu saya bercuti la pulak drpd akt menulis blog ni selama lebih kurang 7 bulan kot atas sebab2 tertentu (alasan sj tu, sbnrnya malas).

Kemudian, lecturer saya pula yang galakkan student dia menulis blog supaya dpt berkongsi maklumat yang berguna. Saya jealous tgk lecturer saya yang ada banyak blog, so saya sambung lah tulis blog ni bulan julai 2010. akhirnya hingga sekarang saya dah tak boleh tinggalkan blog lagi. satu lagi blog ni lebih seronok berbanding dgn facebook.

sumber inspirasi saya ialah pak long dan lecturer saya sendirila. setiap kali saya baca blog mereka saya sering berfikir (dah la tu banyak dh tu). eh lupa pulak, sumber inspirasi yang terpenting my mother. i love u mum...

27 comments:

Fur Bites Pet Shop said...

Blogwalking kat sini... dtg dri blog ben ashaari... selamat berblogging... salam perkenalan..^^

http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

solomolo said...

singgah dari segmen Abg Ben...
selamat berblogging !!!~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

mcm ni lah said...

tinggalkan jejak utk dijejaki

mcm ni lah said...

singgah ziarah kembali dan tinggal jejak utk dijejaki :)

Unknown said...

singgah dari segmen abg ben

zacky786 said...

bgs3.. truskn berblogger :D

Unknown said...

salam kenal.. n follow.. dtg dari blog abg ben..hehehe
Aku terpaksa

ilanilyana said...

salam ziarah dari blog BA, ;) jemput dtg blog sy klu free ya

nadiem sharmz said...

salam.....golek2 dr segmen pokcik beng....

hepi bloging!!!!

Browacana said...

PW tinggalkan jejaknyer di sini...:)

Browacana said...

PW tinggalkan jejaknyer di sini...:)

Azariah Kamis said...

dtg dri segmen abg ben..

salam ukhuwah dari aza...

:)

mas saari said...

salam singgah n follow sini!

Mas datang nak intai2 siapakah sumber inspirasi anda dalam berblog..

iemah said...

tq semua dtb sini...akn mjengah ke sana pulak...tgu ye

Tinta Lana said...

salam. lana wat knjgn sbntr kt sini..nnti come n join me ya? :)

anismelon said...

singgah sini dari segmen abg ben..salam perkenalan..:)

syuxer said...

singgah dari segmen ben ashaari(segmen awok blogger baru yer) aka ben ashaari cari blog lah..

singgah dan follow u..salam perkenalan ye..:)

http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

ARAYANA said...

saya pun join jugak. slam pekenalan ~

oshin said...

singgah dari blog ben :)

atuk said...

Assalamualaikum Iemah

moga berjaya

Wassalam

iemah said...

waalaikumussalam...
tq semua sudi singgah...
nanti sy terjah blog kamu semua...
good luck for y'all

NiSha said...

ttteeeeeeettt!!!!!
berkunjung dari blog Ang Ben..
Keep blogging...
follow sini juga..
http://heandsheloves.blogspot.com

Aidanatasya said...

Salam ziarah :)

Mizz Intan said...

salam perkenalan.. =)

Unknown said...

hoho oyeahh , terbang melawat sini balek ^^
rerajin singgah =)

.dida mumin♥ said...

Blogwalking dari blog Ba & blog following jgk!

Lulu Caldina said...

Lulu datang up trafik blog ni..lawa blog..*wink

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...