Followers

Thursday, March 3, 2011

apa aku buat hari ni ye???

ASSALAMUALAIKUM...

hr ni apa yang aku buat ye???

lepas kelas, pergi library (igtkan nk buat agmt, buku pula tak bawa)...

so dh bawa laptop apalagi...
surf internet la...
buka fb, buka blog...
almaklum la kat kolej internet selalu saja low...

asgmt satu apa tak jalan...
apa dh jd dengan aku ni???
ish...ish...
dh la minggu ke-10 semua dh kena hantar...
ni xsiap lagi...
huhuhu

apa yang aku buat sepanjang minggu ni???
membuang masa dengan tidur ke???
or main game...
tp 25, 26 dan 27 feb aku buat jg pgrm (walaupun bkn agmt)...

tapi...

dahsyatnya aku ni...
proposal pun belum siap...

insaflah wahai manusia (tuan punya blog ni le)...
kamu perlu habiskan pengajian tahun ini dengan cemerlang, gemilang dan terbilang...
so, berubahlah ke arah kebaikan...
janganlah membuang masa dgn akt yang tidak berfaedah...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...