Followers

Tuesday, August 10, 2010

SALAM RAMADHAN AL MUBARAK


Selamat menyambut ramadhan al mubarak kpd semua umat islam seluruh dunia.
Sesungguhnya ramadhan kali ini sangat besar ertinya kpd kita. syukur kehadrat ilahi krn kita diberi kesempatan untuk menyambut ramadhan kali ini. entah ini adalah yang terakhir untuk kita???

Setiap kali datangnya ramadhan mesti aku teringatkan zaman persekolahan aku dulu. Rindu pula...apa taknya, aku mesti menyambut ramadhan bersama kawan2ku di asrama. Bersama kawan2 yang senasib dgnku...tp skrg, entah aku dpt bertemu dgn mereka lagi ataupun tidak. Lepas tu masa berbuka ngn kawan2 mesti ingat nak balik rumah, nak berbuka dengan family. tapi, skrg ni bila berbuka dgn kwn2 kat kolej mesti teringat zaman persekolahan dulu. Seronok juga masa kat asrama dulu, bancuh air sama2, beratur untuk mengambil makanan dan sebagainya.

Buat semua umat Islam seluruh dunia, sekali lagi aku ingin ucapkan selamat menyambut ramdhan al mubarak. Semoga ramadhan kali ini memberi keberkatan yang besar kepada kita. Banyakkanlah amal ibadat dalam mengingati Allah SWT.

SALAM RAMADHAN


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...