Followers

Saturday, August 7, 2010

HAIWAN ANEH

Masa dok tengah layari internet cari bahan untuk asgmt, tiba2 aku terjumpa gambar2 ni. Aku sendiri pun tak tau haiwan dalam gambar ni wujud ke tak...agak2 aku wujud, tapi entahlah...dah aku jumpa dan fikir tak ada bahan nak masukkan dalam blog ni, jadi aku jadikan ini sebagai isi dalam blog aku ni. Ada antara haiwan2 ini pernah kita jumpa. Tengok2lah dan fikir2kan lah, sekiranya ia wujud, betapa hebatnya ciptaan Allah SWT.










2 comments:

Su said...

eeeeee yang kat ats tu mcm kepala ular kan??

iemah said...

mmg mcm ular pun, tp ada byk gigi la, ekor mcm ikan?????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...