Followers

Sunday, February 20, 2011

penangan yang sangat hebat...



assalamualaikum

mesti ada yang tertanya-tanya kenapa aku letak tajuk post aku macam 2...

semua ni hanya kerana filem HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH...



apa tidaknya, kawan2 sekelas aku semua dah berjangkit...

ingatkan kawan2 aku saja...

budak course lain pun sama...

dialog yang paling popular, yang sering mereka katakan???

tau dialog apa???

ni aku nak bagitau..
.
.
.
.
BAKO...KITA BAKO


dialog kedua...
.
.
.
.
SAPA SETUJU ANGKAT TANGAN MACAM AWAK (SAMBIL PUTAR2 TANGAN)...


masa lect ada dlm kelas pun dialog ni masih diikuti...

yang bestnya boleh promote kt lect suruh tgk movie ni...

bagus2 tak student2 dia...

aku pun dah 3, 4 kali tengok citer ni...

memang best...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...