Followers

Thursday, January 12, 2012

novel or buku???


assalamualaikum dan salam sejahtera.

akhirnya setelah sekian lama, aku berjaya juga memiliki buku yang aku cari2
(orang lain semua dh dpt, aku aje yang ketinggalan)

malas la nk ulas panjang2 sbb nak baca buku ni...

.
.
.
.
.
.
.



sapa nak tahu jalan ceritanya, bleh pergi ke kedai buku berdekatan dan beli

kemudian bacala (baru tahu jalan ceritanya kan?)....hehehe


5 comments:

iz said...

memang dah lama dengar2 nama novelis ni..
ramli awang..
teringin jugak nak baca.. =)

iemah said...

mmg best pun smua karya beliau...sy dh ada smua koleksi novel dia kecuali y bkn dikeluarkan o alaf 21...
sy cdgkan iz baca karya dia, setiap karyanya mbuatkan kita byk bfikir

Awie Omar said...

Dah macam macam perkara terjadi dalam dunia sekarang ni di Malaysia

Awie Omar said...

Hehe komen kat atas nak komen entri yang dari METRO tu. tersalah tekan.

Anyway, dah lama dah tak layan noverl RAM

iemah said...

thanks dtg sini..
awie : lama xbaca, jom baca novel tbaru beliau ni...

xsbr nk tgu sunan musafir

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...