Followers

Sunday, September 26, 2010

SELAMAT ULANGTAHUN...





hari ini merupakan hari yang bersejarah dalam hidup aku dan juga mungkin terdapat ramai lagi kawan2 aku dan seluruh umat manusia yang menyambut hari ini. hari ini merupakan hari ulangtahun aku yang ke 22... tak sangka aku, aku dah hidup dalam dunia ini lebih daripada 22 tahun (termasuk jam, minit dan saat).

hari ini juga aku berfikir apa yang aku lakukan sepanjang 22 tahun aku hidup ini...
adakah aku anak yang baik??? sentiasa berbakti kepada orang tua???
adakah aku pernah menderhaka pada orang tua dan memohon maaf kepada mereka???
adakah aku ni seorang yang nakal???
pernahkah aku memohon maaf pada orang lain, yang pernah aku buat salah padanya???
pernahkah aku menyakiti hati orang lain???
pernahkah aku memaafkan kesilapan orang lain???

dan yang terpenting...

ADAKAH AKU SEORANG YANG TAAT KEPADA ALLAH SWT DENGAN MELAKUKAN SEGALA SURUHANNYA DAN MENINGGALKAN SEGALA LARANGANNYA...

fikir-fikirkanlah....

SELAMAT HARI LAHIR
KEPADA AKU DAN SEMUA YANG MENYAMBUT HARI LAHIR PADA HARI INI....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...