Followers

Thursday, October 27, 2011

dia bukan jodohku

assalamualaikum dan salam sejahtera...

semalam aku keluar dengannya. dah lama aku cadang nak kuar dengannya.
tapi semalam tergerak hati nk kuar, jadi aku kuar la.
sepanjang aku kuar dengannya, aku tak rasa apa2. tapi satu aje aku rasa.
aku bosan dengan suaranya, aku bosan dengan setiap apa yang dia kuarkan.
entahlah. aku sangat bosan berada di sisinya.
aku pun tak tahu.
kenapa aku bosan sangat bila aku kuar dengannya.
setiap kali aku berjalan dengannya,aku rasa tak selesa...


aku rasa dia bukan jodohku,
aku tak mungkin bersamanya.


kerana


aku memang bosan apabila berada di sampingmu KUALA LUMPUR.dengan bunyi yang buat aku sakit telinga, aku bosan denganmu, KL.



SELAMAT TINGGAL KUALA LUMPUR.


p/s: memang aku tak sesuai tinggal kat kuala lumpur...

4 comments:

nurbeena said...

lorr...sedihnya..abih tu ada kat mana lak ni?

iemah said...

kt tanjung malim....hehehe

Miss Eiza said...

sy tak minat la tinggal kat tempat sesak,hee~ <--budak kampung

iemah said...

duk kg best kan....sy pun bdk kg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...