Followers

Monday, October 10, 2011

aku n presentation...

assalamualaikum...

lama gak xupdate blog ni ye...adala dlm 5 hr...huhuhu
lama tu 5 hari...5x24= 120 jam... lama tu...kalau kira lagi 120 x 60 mnt= 7200 minit, pastu 7200x 60 saat=? saat...banyak tu.

tp biasalah last sem ni...banyak keja walaupun kelas hanya ada 3 hari...semuanya kalut buat tesis...

tesis oh tesis...pening juga nak buat...ingatkan dulu-dulu senior buat senang aje, buat proposal, buat kajian/kutip data n buat tesis, jilid n hantar...tapi....huh...huh...rupa-rupanya bukan senang nak buat...sangat menguji kesabaran, kestressan, kemengantukan, kepeningan n ke-macm2 lagila...

Hari Rabu ni aku dah nak kena present tesis...huh...nak tau aku ni org yang ke berapa nk kena present???

ORANG YANG PERTAMA...PERTAMA tu, terer tak??? knp aku stiasa dpt no 1 dlm apa jua asgmt, tgk la sama ad pembentangan ke, tugasan ke, mesti rezeki aku, aku akan dapat no 1...best kan...kan bagus kalau jd best student (NO 1 antara kiwn2 aku dalam batch aku, first class)...seronoknya, xdpt aku bayangkan...

fikir2 balik, mungkin ada hikmah di sebaliknya... mungkin Allah nk menguji aku...yela bila berfikiran positif, aku mula fikir kalau aku dapat mjd org first yang present, aku tak lg takut sbb aku dh lepas...

ALLAH TAKKAN MENGUJI HAMBANYA, SEKIRANYA HAMBA ITU TAK DAPAT MENGHADAPINYA

wassalam

4 comments:

Puan Kutu said...

chaiyok yer..:)

iemah said...

ye....ye

Elih Japahar said...

Pelajar harapan ke ni :) semoga terus maju hihi..

iemah said...

insyaAllah, doa2 jd best student...tp klu jd pljr hrpn akn mjd tekanan...bsykue dgn ap y diperoleh....y penting usaha u menewaskn y tbaik...btul x?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...