Followers

Monday, July 18, 2011

???

assalamualaikum dan salam sejahtera...

dah lama tak update blog ni...dh naik kusam pun...
apa kabo smua? harap sihat je la noh...
minggu ni merupakan minggu ke-9 aku n kwn2 berpraktikum kat sekolah...
mcm2 pngalaman y aku dpt...
bila difikirkan tak sabar pulak nak hbskan prkatikum...
tapi rasa syg pulak nak tglkan sekolah...

tapi, perasaan kuat ingin bljr menguasai diri...rasa mcm nk kembali ke alam persekolahan sbg pelajar balik...
seronoknya meniti alam sbg pelajar...

buat semua pelajar, hargailah apa yang ada sewaktu belajar...kerana zaman persekolahan tak mungkin kembali...

WASSALAM

6 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Iemah

nanti boleh buat n3 pengalaman yg diperolehi...boleh kita kongsi bersama

Wassalam

iemah said...

waalaikumusslam
insyaALLAH...
pengalaman yang ditempuhi y mematangkan kita

Oh Oeya said...

Assalamualaikum.

iemah.. blog kusam takpe asal tak sampai bersawang :)

Penggemar Coklat said...

blog aku pun dah jadi kusam X(

btw ada entri untuk anda http://syuwaistory.blogspot.com/2011/08/pemenang-ga-lets-go-green-save-earth.html

Mars Mell-o said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)

Mars Mell-o said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...